Aktualna obvestila

JAVNA RAZGRNITEV podatkov za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča

Občina Borovnica v sredo, 28. septembra 2016 pričenja z javno razgrnitvijo podatkov za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča (NUSZ), tako za zazidana kot nezazidana stavbna zemljišča. Javna razgrnitev bo trajala vse do 28. oktobra 2016. V ta namen boste vsi lastniki nepremičnin, ki so predmet evidence NUSZ, v poštni nabiralnik prejeli obvestilne dopise, s katerim boste seznanjeni o podatkih vaših nepremičnin, ki se vodijo v občinski evidenci NUSZ.

Namen javne razgrnitve je, da se lastniki in uporabniki nepremičnin na območju občine, ki so vpisane v občinsko evidenco NUSZ, seznanijo s podatki ter v primeru neskladij z dejanskim stanjem ali tudi v drugih primerih dobijo možnost posredovanja stališča na vzpostavljeno evidenco.

Nadomestilo za uporabo zazidanih stavbnih zemljišč je v slovenskem prostoru znana dajatev, medtem ko je nadomestilo za uporabo nezazidanih stavbnih zemljišč novejša dajatev, ki jo občine uvajajo postopoma.

Na področju evidence zazidanih stavbnih zemljišč je tako Občina v letošnjem letu izvedla posodobitev na način, da je vse stavbe, ki izpolnjujejo pogoje za odmero NUSZ, vključila v evidenco na podlagi podatkov, ki so jih lastniki skozi pretekla leta vpisali v register nepremičnin, katerega vodi Geodetska uprava RS. Iz te evidence je Občina povzela podatke o namenu, lastništvu in površini nepremičnine. Podatek o komunalni opremljenosti posamezne stavbe je Občina pridobila iz lastnih evidenc. Dodatno je bilo v posebnih primerih poslovnih subjektov preverjeno, ali le-ti za namene poslovanja uporabljajo tudi druga zemljišča poleg stavb. Če so bila taka zemljišča zaznana, so le-ta prav tako vključena v evidenco zazidanih stavbnih zemljišč.

Na področju evidence nezazidanih stavbnih zemljišč so bile izvedene spremembe, katerih podlaga je novo sprejeti občinski prostorski načrt. Do uveljavitve novega akta je na območju občine veljal prostorski plan (PUP, PIN), katerega nastanek je segal daleč v preteklost, zato je bilo razumljivo, da se lastniki nepremičnin s posameznimi vsebinami akta niso strinjali. Temu dejstvu je bila prilagojena tudi dosedanja evidenca nezazidanih stavbnih zemljišč. Ker ima občina danes sprejet novi prostorski akt, k oblikovanju katerega je bila povabljena celotna zainteresirana javnost – vključno z lastniki zemljišč, je bila obstoječa evidenca nezazidanih stavbnih zemljišč prilagojena njemu. Še vedno lahko posameznik, ki se ne strinja z uvrstitvijo njegove nepremičnine v evidenco nezazidanih stavbnih zemljišč, predlaga njen izvzem iz območja stavbnih zemljišč. Je pa potrebno poudariti, da gre v takem primeru za pravico lastnika, o kateri nato odloči stroka ter na koncu tudi občinski svet, zato mora lastnik v primeru pripombe računati na možnost, da z njo ne bo uspešen.

Tekom javne razgrnitve bo lastnikom nepremičnin, poleg Občine, odgovore na njihova vprašanja nudil tudi predstavnik zunanjega pripravljavca evidence. Tovrstni način sodelovanja med občanom in Občino bo v kar se da veliki meri prispeval k razjasnitvi dilem posameznika.

Občani lahko pripombe na Občino posredujejo na več načinov, od katerih je najenostavnejši način posredovanja pripombe preko e-pošte. Občina dostop do obrazca za podajo pripomb zagotavlja na svoji spletni strani www.borovnica.si. Bo pa omogočeno sodelovanje zainteresiranih oseb tudi preko redne pošte ali z osebnim obiskom na Občini. V primeru slednjega, Občina uvaja urnik obiskov. Posamezniku, ki se bo preko telefonske številke 031/013-003 (g. Gvido Modrijan oz. ga Daša Božić) najavil za v naprej dogovorjeni termin, bo Občina zagotovila takojšnjo obravnavo. Na ta način želi Občina preprečiti morebitno gnečo in z njo povezano slabo voljo občanov ter preobremenjenost zaposlenih na občini.

Dodajamo, da javna razgrnitev evidence NUSZ traja trideset dni, zato občanom svetujemo, da si vzamete čas ter podatke iz obvestilnega dopisa skrbno pregledate in preverite njihovo ustreznost s podatki drugih uradnih evidenc oz. dejanskim stanjem posamezne nepremičnine ter nas v primeru ugotovljenega neskladja o njem obvestite na enega od zgoraj navedenih načinov.

Po zaključku javne razgrnitve evidence NUSZ in obravnavi prejetih pripomb, bodo podatki posredovani finančnemu uradu RS z namenom odmere nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za leto 2016.

Ker vaše mnenje šteje, vas vabimo, da se udeležite javne razgrnitve in s tem prispevate k urejenosti občinske evidence NUSZ.

OBČINA BOROVNICA

ŽUPAN

Bojan Čebela l.r.

P.S.

Spodaj je pripet obrazec za pripombe na NUSZ v formatih MS Word in pdf.

 

Ostala aktualna obvestila

21. 9. 2018
HUD KAREL BARJANSKI VABI NA OGLED RISB IN SLIK ANTONIJE HROVATIN GUDURIĆ
Odprtje razstave bo 27. septembra 2018 ob 17. uri, v galeriji Barje, Rimska cesta 28, Borovnica, ogled pa bo možen še ob ponedeljkih in četrtkih med 17. in 19. uro do vključno 22. oktobra. Nekdanja borovničanka Antonija Hrovatin Gudurić je že v mladosti čutila nagnjenje do likovnega ustvarjanja, vendar je zares začela slikati šele po upokojitvi.
21. 9. 2018
ZARADI SLABEGA VREMENA NAMESTO SOBOTNIH KOLESARSKIH IZLETOV NEDELJSKI SOMODALNI IZLET NA KRAS, OBALO IN V TRST

Zaradi napovedi slabega vremena to soboto, 22. 9. 2018, odpadejo vsi trije napovedani kolesarski izleti. NADOMESTIL JIH BO NEDELJSKI IZLET 23. 9. 2018  Z VLAKOM, KOLESI IN LADJICO PO KRASU IN OBALI V TRST.  MOŽNOST BREZPLAČNE IZPOSOJE ELEKTRIČNIH IN ZLOŽLJIVIH KOLES V OMEJENI KOLIČINI. ŠTEVILO POTNIKOV Z OBIČAJNIMI (NEZLOŽLJIVIMI KOLESI) JE OMEJENO NA 6, SKUPNO ŠTEVILO PA NA 12! STROŠKI PREVOZA: V PRIMERU UPORABE ZLOŽLJIVEGA KOLESA 20 €, OB UPORABI OBIČAJNEGA KOLESA PA 30 €. ORGANIZACIJA IN VODENJE STA BREZPLAČNA! ZA MALICO IN PIJAČO PA MORATE POSKRBETI SAMI! Zbirno mesto: železniška postaja Borovnica ob 9.40.

(več …)

20. 9. 2018
30. redna seja Občinskega sveta Občine Borovnica

30. redna seja Občinskega sveta Občine Borovnica  bo v ČETRTEK, 27. 9. 2018, ob 19.00, v sejni sobi Občine Borovnica. Ugotovitvi sklepčnosti ter potrditvi zapisnikov  29. redne ter 5. izredne seje z dne 23. 8. 2018 bo sledila obravnava naslednjega  DNEVNEGA REDA:

1. Soglasje lokalne skupnosti k imenovanju direktorja Zdravstvenega doma Vrhnika
2. Imenovanje kandidata za člana sveta JSKD Izpostava Vrhnika
3. Poročilo župana o izvrševanju sklepov občinskega sveta in o opravljenih nalogah med obema sejama
4  Pobude in vprašanja svetnikov
5. Predlog Pravilnika o organiziranju šolskih prevozov v občini Borovnica- drugo branje
6. Predlog Odloka o gospodarskih javnih službah v Občini Borovnica –drugo branje
7. Sklep o plakatiranju v času volilne in referendumske kampanje

Priloge oz. gradova za sejo si lahko ogledate v rubriki Uradne objave v razdelku Seje sveta.

19. 9. 2018
PREVOZI NA KLIC ZA STAREJŠE OBČANE TUDI V OBČINI BOROVNICA?
V sklopu ETM 2018 smo v sodelovanju z Društvom upokojencev Borovnica članom društva v začetku meseca posredovali vprašalnik o njihovi mobilnosti in potrebah po uvedbi javnega prevoza na klic. V četrtek, 20. 9. 2018, bo  ob 17.00, v prostorih Društva upokojencev Borovnica, predstavitev rezultatov anketa z razgovorom kako izboljšati mobilnost starejših občanov v naši občini.
 

(več …)

nedelja
23
September
PONTORSREČETPETSOBNED
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       
današnji dan
dan z dogodkom

OBVESTILO O DOGODKU

Podatek je obvezen

Dogodek uspešno poslan!