Razpisi
  • Razpis za organizacijo in izvedbo Praznika Borovnic 2017 (5. 4. 2017)

    Občina Borovnica poziva vse zainteresirane pravne in fizične osebe, društva, zavode in druge organizacije, da do 10. 5. 2017 predložijo predloge za izvedbo  programa Praznika borovnic 2017 s poudarkom na tradiciji pridelave in prodaje borovnic. Prijavljene prireditve morajo biti izvedene najmanj v času od 28. 7. 2017 do 29. 7. 2017. Občina Borovnica bo za organizacijo in izvedbo prazničnih prireditev namenila organizatorju za sofinanciranje 6.500,00 evrov bruto.

    Obvezne sestavine programa – PRAZNIK BOROVNIC 2017:

    Za vsak posamezni dan se mora izvesti zabavni ali kulturni program z različnimi izvajalci za različne ciljne skupine (otroci, mladi, starejši,…) Glasbeni program v živo je obvezni del praznične prireditve. Organizator mora zagotoviti tudi gostinsko ponudbo

    Na sejemski dan organizator pripravi sprevod pridelovalcev od nasadov borovnic (črpališče na Dolu) do centralnega prireditvenega prostora s predstavitvijo kraja in pridelovalcev borovnic.

    Organizator poskrbi za izvedbo sejemskega dela prireditve, v času 29. 07. 2017, med 10. in 15. uro, z brezplačnim najemom desetih stojnic za predstavitev lokalnih društev in projekta DEPO JP KPV d. o. o..

    Za popestritev programa organizator povabi tudi druge lokalne akterje, ki bodo s svojo ponudbo pripomogli k bolj pestremu in zabavnemu vzdušju v času sejemskega dela prireditve.

    Organizator mora sodelovati z Občino Borovnica. Pri grafični promociji se uporablja občinski grb.

    Organizator vseh prireditev je izbrani izvajalec, ki poskrbi za vse prijave in soglasja na ustrezne inštitucije (npr. Policija, UE, Občina Borovnica, ipd.). Zagotoviti mora varovanje vseh prireditev in poskrbeti za dežurno zdravstveno oskrbo.

    Več v prilogi. Priložen je tudi prijavni obrazec.

nedelja
23
September
PONTORSREČETPETSOBNED
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       
današnji dan
dan z dogodkom

OBVESTILO O DOGODKU

Podatek je obvezen

Dogodek uspešno poslan!