Aktualna obvestila

Dodeljena finančna pomoč za razvoj podjetništva in sobodajalstva

Občina Borovnica je oktobra lani sprejela pravilnik o podporah za razvoj obrti in podjetništva, vendar v letu 2017 ni prišlo do razpisa sredstev zaradi poznega potrditve pravilnika s strani Ministrstva za finance RS. V začetku leta 2018 je bila s strani Odbora za gospodarstvo, obrt in turizem Občinskega sveta Občine Borovnica podana pobuda, da se finančne podpore zagotovijo tudi za sobodajalstvo. Občinska uprava je temu ustrezno dopolnila pravilnik, ki ga je na svoji 28. seji dne 31. 5. 2018 potrdil občinski svet. Po njegovi odobritvi s strani Ministrstva za finance RS in objavi v Uradnem listu RS št. 59/2018, je konec avgusta Pravilnik o podporah za razvoj obrti, podjetništva in sobodajalstva v Občini Borovnica postal pravomočen.

Na osnovi zgoraj omenjenega pravilnika je občina na svoji spletni strani 14. 9. 2018 objavila Javni razpis za dodeljevanje finančnih pomoči za pospeševanje razvoja obrti, podjetništva in sobodajalstva v Občini Borovnica v letu 2018 iz proračunskih sredstev Občine Borovnica in Območne obrtno-podjetniške zbornice Vrhnika.

Na razpis je v roku prispelo 5 vlog. Komisija, ki sta jo imenovala župan Bojan Čebela in predsednik OOZ Vrhnika Simon Hlebec, je pri pregledu vlog ugotovila, da pogoje za dodelitev podpor ob predložitvi dopolnil izpolnjujejo 4 vlagatelji, eno vlogo pa zavrnila, ker sedež vlagatelja ni v občini Borovnica. Na podlagi poročila komisije so bila dodeljene naslednje finančne podpore:

    1. ANTONU JUHI, nosilcu dopolnilne dejavnosti na kmetiji, Breg pri borovnici 8a, 1353 Borovnica, so bili za uredite prostorov za turistične nastanitve v občini Borovnica priznani stroški v višini 4.015,11 EUR, subvencija znaša 50% oz. 2.007,56 EUR.
    2. BRIGITI PETROVČIČ, sobodajalki, Breg pri Borovnici 39, 1353 Borovnica so bili za ureditev prostorov za turistične nastanitve v občini Borovnica, priznani stroški v višini 4.734,78 EUR, subvencija znaša 50% oz. 2.367,39 EUR
    3. Podjetju JOKOP HIDRAVLIKA d.o.o., Pristava 2, 1353 Borovnica, se za novo zaposlenega delavca, dodeli subvencija v višini 1.396,96 EUR
    4. Podjetju VIVIAN d.o.o., Zabočevo 10, 1353 Borovnica so bili  za ureditev prostorov za turistične nastanitve v občini Borovnica, priznani stroški v višini 2.599,80 EUR, subvencija znaša 50% oz. 1.299,90 EUR.

Ostala aktualna obvestila

31. 3. 2021
OBVESTILO KNJIŽNICE

Spoštovane uporabnice in uporabniki! V skladu z odlokom vlade (RS URL, št. 47/ 2021) bo od 1. do 11. aprila 2021 knjižnica ZAPRTA. V tem času:

  • izposoja gradiva ne bo mogoča,
  • vračilo gradiva ne bo mogoče,
  • rezervacije gradiva ne bodo mogoče,
  • rezervirano gradivo vas bo počakalo,
  • zamudnine v tem času ne bomo zaračunali.

Vabljeni k izposoji e-knjig in zvočnih knjig ter domoznanskih in drugih vsebin, dostopnih na daljavo (www.ckv.si, PressReader, Kamra.si, …). In k ogledu različnih posnetkov na družbenih omrežjihSe vidimo v ponedeljek, 12. 4. 2021!

Kolektiv Cankarjeve knjižnice Vrhnika

31. 3. 2021
OBVESTILO OBČINSKEGA ŠTABA CIVILNE ZAŠČITE

Štab CZ Občine Borovnica  je 30. 3. 2021 proučil trenutno situacijo glede sprejetih ukrepov vlade v zvezi z zaustavitvijo javnega življenja od 1. 4. do 12. 4. 2021. Trenutna epidemiološka situacija v naši občini ni spodbudna. Na dan 28. 3. 2021 smo imeli 39 aktivno okuženih oseb, 14-dnevna incidenca v občini pa je 843 , medtem ko je v Sloveniji 584.  Glede na to, da se v državi zaustavlja javno življenje, apeliramo na vse občane, da se držimo  ukrepov, ki jih predpisuje vlada. Več o ukrepih si lahko preberete na posebni spletni strani Vlade RS Koronavirus (SARS-CoV-2), vse s tem v zvezi objavljene odloke Vlade RS pa v Uradnem listu RS št. 47 z dne 29. 3. 2021.   Če povzamemo nekaj bistvenih ukrepov:

* gibanje  je omejeno na regije,

* zbiranje do 10 ljudi NI več dovoljeno,

*ustavlja se večina storitvenih dejavnosti,

* šolanje spet poteka na daljavo, vrtci in šole za prvo triado zagotavljajo le nujno varstvo,…

(več …)

OBVESTILO O DOGODKU

Podatek je obvezen

Dogodek uspešno poslan!