Aktualna obvestila

NUJNO OPOZORILO GLEDE EKOLOŠKIH OTOKOV

Prosimo, da koristne odpadke odlagate v zabojnike, namenjene za določeno vrsto ločenih frakcij, zloženo ali strgano!  Dogaja se, da stojijo poleg zabojnikov za steklo, papir ter mešano embalažo polne vreče ali zaboji steklenic in kozarcev, pa tudi vreče, polne plastenk. In to še ni vse. Gore kosovnih odpadkov, gradbenega materiala in celo nevarni odpadki nikakor ne spadajo na ekološki otok, žal pa je tak nered na nekaterih lokacijah že kar nekaj vsakdanjega. Nastajajo črna odlagališča, ki so zelo moteča za okolico, predvsem pa za občane, ki živijo blizu ekološkega otoka. Ne nazadnje pa občani tako kažejo svojo kulturo turistom, ki obiščejo naše občine.

Vzemite si čas in koristne odpadke razvrstite v zabojnike, ki so jim namenjeni. Ekološki otok zapustite čist in urejen, kajti vsako vaše dejanje vpliva na okolje.

Stroške čiščenja onesnaženih ekoloških otokov plačujejo Občine Borovnica, Log – Dragomer in Vrhnika iz proračuna. Ta sredstva bi občina sicer namenila za druge koristne projekte.

Skrbimo za čistočo in urejenost ekoloških otokov, zabojniki naj bodo dostopni!

JP KPV, d.o.o., in Občine Borovnica, Log – Dragomer in Vrhnika

Ostala aktualna obvestila

21. 9. 2020
3. IZREDNA SEJA OBČINSKEGA SVETA OBČINE BOROVNICA

Na podlagi 23. člena Poslovnika občinskega sveta Občine Borovnica (Uradni list RS, št. 56/17) sklicujem 3. IZREDNO SEJO OBČINSKEGA SVETA OBČINE BOROVNICA, ki bo v ČETRTEK, 24.9. 2020, OB 18. URI V ZBORNICI

OSNOVNE ŠOLE DR.  IVANA KOROŠCA BOROVNICA.

DNEVNI RED:

(več …)

23. 9. 2020
Javna predstavitev Delnega načrta ZIR ob pojavu epidemije oziroma pandemije nalezljive bolezni pri ljudeh v občini Borovnica

Na podlagi sklepa Vlade RS in Uredbe o vsebini in izdelavi načrtov zaščite in reševanja (Uradni list RS, št. 24/12, 78/16, 26/19) Občina Borovnica objavlja javno predstavitev predloga Občinskega delnega načrta zaščite in reševanja ob pojavu epidemije oziroma pandemije nalezljive bolezni pri ljudeh v Občini Borovnica. Omenjen predlog načrta si lahko ogledate na uradni spletni strani Občine Borovnica oz. v prilog spodaj ali na sedežu Občine Borovnica, Paplerjeva 22, Borovnica, v sprejemni pisarni, do vključno 30.9.2020, v času uradnih ur, po predhodni najavi.

22. 9. 2020
 Javni razpis za subvencioniranje udeležbe na  programu Poletni vklop za otroke s prebivališčem v občini Borovnica

Občina Borovnica objavlja Javni razpis za subvencioniranje udeležbe na  programu Poletni vklop za otroke s prebivališčem v občini Borovnica. Predmet javnega razpisa je sofinanciranje stroškov športnih počitnic Poletni vklop, katerega je v času poletnih počitnic 2020 organiziral ZIC Vrhnika. Vloge za dodelitev sredstev morajo prispeti na sedež občine Borovnica najkasneje do 30.10.2020 do 12.00 ure. Prosilci vložijo prošnje za dodelitev sredstev na naslov: Občina Borovnica, Paplerjeva 22, 1353 Borovnica. Besedilo razpisa in vloga za sofinanciranje sta dosegljivi na: https://www.borovnica.si/uradne-objave/razpisi/

22. 9. 2020
Do 2. 10. odprt javni razpis za spodbujanje podjetništva, obrti in sobodajalstva v Občini Borovnica

Namen Javnega razpisa je vzpostavitev učinkovitega podpornega okolja za sobodajalce,  (potencialne) podjetnike in delujoča mikro, mala in srednje velika podjetja v vseh fazah njihovega razvoja, povečanje možnosti za ustanavljanje novih podjetij, spodbujanje njihove rasti ter ustvarjanje novih delovnih mest. Skladno z 9. členom Pravilnika o podporah za razvoj obrti, podjetništva in sobodajalstva v Občini Borovnica (Ur. list RS; št. št. 59/2018) določa letni nabor ukrepov:

  • subvencioniranje obrestnih mer za spodbujanje investicij;
  • spodbujanje začetnih investicij in investicij v razširjene dejavnosti in razvoj,
  • spodbujanje odpiranja novih delovnih mest in samozaposlovanja,
  • pomoč pri usposabljanju zaposlenih in usposabljanju samostojnih podjetnikov.
  • sofinanciranje stroškov oživljanja in ureditve poslovnih prostorov in obratov,
  • spodbujanje sobodajalstva.

(več …)

OBVESTILO O DOGODKU

Podatek je obvezen

Dogodek uspešno poslan!